today is like every other day when it gives back at me...

backbeat the word is on the street that the fire in my heart is out...
Efterförhållandeperioden är en period som är jobbig för varje individ att uthärda.. Även om lättnaden över att det är slut kan vara lika jobbig som sorgen över det. Varje förhållande börjar alltid med "kan vi prata" och slutar med "vi måste prata"... Jag hatar att detta är ett faktum som jag är medveten om... Varför? Hur svårt är det egentligen att inte lyckas fucka upp allting hela fucking tiden? Det finns inget värre än att ständigt höra det där ekot... Det hödljudda jävla äcklet att ljud och ord som talar för att jag är en idiot som släppt iväg det bästa som någonsin hänt mig. Det tynger mitt så kallade hjärta och jag känner sorg och saknad.. The fire in my heart is out. Jags tänger här med mitt hjärta för evigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0