tystnaden är det största sveket

Jag har något vackert på gång. Något jag har starka känslor för. Min egen passion inkluderas med dem jag beundrar. tatueringar i sig har jag oftast funnit onödiga och något som jag inte kännt något behov av att göra. Men efter att min idol passerade för lite mer än två år sedan kunde inte en tatuering vara något annat än perfekt. efter flera olika spekulationer i två år har jag nu fått en grund på Vad det är jag vill göra. Jag vill göra den på ankeln och den kommer representera min passion och de personer jag beundrar. Ett notblad som representerar musiken och mig själv med en G-klav som förenar och bestämmer det kommande kompet. G-klaven bestämmer och förenar. Under allt för lång tid har jag inte fått bestämma och har lätt dragits med strömmen och påverkats av människor både på bra och dåliga sätt. Grundskolan var den jobbigaste perioden i mitt liv. osäkerhet var en del av mig vardag. inget varade för evigt. inget var preliminärt. inget var äkta. Det jag har idag är äkta. Det är jag. jag har underbara människor i min omgivning och jag lever. förut brukade jag göra allt som stod i min makt för att känna mig levande. idag är jag säker.
tatueringen kommer avslutas med ett citat från låten speechless: "gone is the grace for expressions of passion". detta är för att det är det absolut vackraste jag hört. citatet har jag dock nu börjat tvivla på men jag ska spekulera vidare! förhoppningsvis har jag lyckats övertala mina föräldrar till detta innan året är slut i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0