sleeper...

Det yttre kan man se. Man ser dina kläder, ditt smink, din mask, din personlighet och i vissa fall ditt riktiga jag. Men de du släpper in innanför masken är de som du aldrig glömmer eller ibland aldrig vara utan. Mitt hjärta. Mitt hjärta som man brukar säga pumpar i isvatten för att jag har svårt att känna saker. Hur jag inte kan känna vissa känslor. Men det finns dessa som nått mig. och som har en plats där. en som har en stor plats i mitt hjärta. hon som jag alltid messar, ringer eller träffar varje dag. hon vars bokstav jag bär runt halsen. Hon som alltid finns där när jag är ledsen eller glad. hon som man kan träffa bara för att ses och bara vara. hon du kan dela den där bekväma tystnaden med när du bland vissa andra kanske finner det lämpligast med kallprat. Hur klyshigt och töntigt detta än låter fyller hon mitt hjärta med harmoni och glädje. Hon som älskar och förlåter. hon som delar en ovillkorlig kärlek med mig. Jag älskar dig. Mina känslor för din avgång mot Indien har varit dagars processer sedan jag vinkade av dig på flygplatsen på lördag morgonen. Jag vet att du kommer tillbaka och jag vet att vi fortfarande kommer vara vänner men jag står inte ut med tanken av att du blir borta i ett halvår. att det inte finns någon att ta en promenad med varje kväll tär på mig. de senaste dagarna har jag knappt levt. Inte tagit itu med något. bara varit allmänt depp.
orkar inte. Orkar inte vara något. orkar inte göra något. du är exakt där du ska vara just nu men jag är bara ledsen att det är hos mig. Älskar dig. Jag saknar dig. Bara 5 månader och 28 dagar återstår. Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0