the lord gives and then takes your life..

visst är man medveten om att skitiga och jobbiga saker händer men man tror ju nästan aldrig att de kommer hända en själv. en riktigt jobbig vecka har det faktiskt varit. har tenta nästa vecka och jag känner mig långt ifrån säker. Jag har egentligen inte ens tid att skriva det här inlägget liksom... men när ångest och stress tar vid mig blir jag som ett lamm...
jag blir bara svagare och ger upp liksom. Det kanske är därför jag trivs så bra inom restaurangbranchen för att jag där tar tag i stressen och hanterar den. Jag har en kontroll som jag annars ytterst sällan här på min fritid då jag bara är allmänt lat. och att folk försvinner och att man blir arbetslös gör inte saken bättre...
samma stund som jag kollar flygbiljetter till danmark nästa helg får jag ett sms av min chef som ber mig komma tillbaka i januari... VIA SMS. JANUARI. medans jag kollar FLYGBILJETTER. fattar ni vilket jävla äcklig härva och situation jag hamnade i?! vid samma stund som jag planerar att fly landet får jag reda på att min ekonomi kommer få se dåliga dagar...
Jag kan helt ärligt inte bry mig så mycket om jobbet. det var synd. men ett sms som detta är inte ens värd att svara på. Jag har min värdighet. Men jag är slutkörd. trött och grinig. jag har inte haft semester på hundra år.... jag behöver verkligen komma bort. bort från allt. bort från människor och min egna jävla misär. bara ta det lungt. Jag orkar inte mer. jag är så jvl trött. När Gud ska jävlas använder han i alla fall fantasi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0