Hear, Say, See nothing.

Du hör inget för att du inte vill höra. Du säger bara det du vill säga vilket bara är om dig.
Det är fantastiskt hur de som jag minst förutspår kan ta upp sån stor del av mina tankar och lekt onda lekar med min hjärna. Hur kan någon så betydelselös göra mig så tom? Hur kan någon som inte ens känner mig eller tagit något från mig vara den enda jag tänker på? Jag är inte sårad eller arg. jag har inte blivit utsatt för något överdramatiskt. jag har bara haft kul. Jag har så många frågor utan svar och även om jag försöker tänka i andra banor och att istället försöka ge de rätta svaren kommer jag inte fram till något. Jag brukar alltid ha svar. Nu har jag inget.
Jag ser din osäkerhet. dina historier och beteende skrämmer mig men gör mig samtidigt mer intresserad fast inte av dig. Det är den där personen innanför jag vill komma åt. personen som jag alltid har lyckats komma åt på något sätt men inte hos dig.
Folk har en bekvämlighet att öppna sig för mig. Du har gjort det. Men det är ditt skal som avslöjar dina hemligheter. Jag vill ha mer. allt. Vad är det som hindrar dig? mitt hjärta må pumpa i isvatten men det är fortfarande varmt. eller i alla fall ibland. i alla fall när du är i närvarande.
men du ser inte. Du beaktar mig inte med ett pålitligt öga vilket sårar mig. Jag vill inte ha någon ytlig relation till dig längre. Dra åt helvete. 
Du ser inget för att du är blind. Du är fast. och jag kan inte komma innanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0