eeeeeeehh.....



jistanes vilken skiva... Det var typ 99% pojkar där och några brudar stack fram näbben lite här och var men utan att överdriva kan jag säga att jag endast bevittnade EN flicka på dansgolvet.. men som vanligt lever jag efter mottot "det blir vad man gör det till" så jag försvann och rymde från mig egna jag.

trots den mängden alkohol jag drack igår inte är i någon närhet av den mängd jag drack i Danmark, vaknade jag idag upp med en av de äckligaste baksmällorna i mitt liv.. shit... det känns som att jag är en 30+are som e fast i en 19årings kropp på 50 kg. Hur lyckas dagens ungdomar hålla igång så mycket? själv längtar jag efter att få komma hem ikväll och dega i soffan framför house med morötter, chips, dipp och sist men inte minst bakismedicinen BURK COLA.

Detta är min åsikt om livsnjutning....

peace!

hope springs eternal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0