Ilona

Först o främst vill jag att ni lyssnar på länken jag skicka igår (jag ringer mina bröder). Den är så välgjord och en argumenterad text av den högre klassen. Man behöver inte hålla med om vad han säger men den väckte en del tankar hos mig i alla fall.. Alla är inte likadana. tolkning är ett ord med alltför många betydelser det borde de flesta veta. Lyssna på texten det är en annan känsla.


Anyway kanske ni skulle vilja veta vem jag är ? har skrivit tidigare om irrelevanta saker men tänkte skriva lite mer info om mig själv i det här inlägget:



btw menar jag inget med att lägga upp den här bilden då jag verkligen försöker göra en pose där jag inte ser ut som ett cp trots att jag ser patetisk ut på denna. hellre patetisk idag än cp eller vad säger ni?

Anyway mitt namn är Ilona Lucia och är 19 år gammal. För tillfället studerar jag på Östra Real och går på sam estet linjen där jag har musik 4-5 timmar i veckan. I år har vi däremot en musikal vilket blir lejonkungen där jag ska spela Timon.
för tillfället tränar jag inte men har tränat capoeira i över ett år nu fast vet inte om jag ska fortsätta eller istället köpa ett gymkort som jag aldrig kommer använda. skolan går si sådär då jag finner mig själv som ett "nästan" då jag alltid få VG och MVG om jag har tur, Jag är lagom bra musikaliskt och är nästan attraktiv. Jag är helt enkelt ett nästan men jag har börjat vänja mig vid att leva med det då jag väljer att alltid se mitt glas som halvfullt vilket även gjort mig tacksam för saker som är självklarar för andra.

naturligtvis har jag underbara vänner utanför och inne i skolan också. Jag är evigt tacksam att jag funnit dom då de är absolut bäst. ingen annan har bättre hehe


peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0