hocus pocus...

Hocus Pocus... äntlingen har vi funnit varann... jag såg den här filmen för mer än tio år sedan och har sedan dess försökt ta reda på vad den hetat men det enda jag minns var häxor vardera var blond och för lite om handlingen.. jag har frågat en massa om den här filmen tidigare men ingen har haft en blekaste om vilken jag menat.. dock sa Erika att hon hittade den på internet men jag tror inte hon hitta just denna.. anyway bestämde jag mig för att hitta den här filmen en gång för alla and guess what! I did! såg just klart den och den var klockren och så jvl rolig! den här filmen väcker verkligen goda minnen! den kom 93 så jag lär ha sett den när jag var fem högst sex år gammal, då jag minns när jag en dag sprang ifrån mina vänner på skolgården och sjöng come little children vid kvarnbackas kullar... aaaah minnen hahha ja jag vet... jag var lite speciell när jag var liten.

Och vet ni vad! ja det är Sarah Jessica Parker ni ser på bilden! hon är en av häxorna och här har ni länken till videon där hon sjunger come little children! hon har faktist rätt skön röst!

http://www.youtube.com/watch?v=qsda4GJuzcQ&feature=related




Come Little Children
I'll Take Thee Away, Into A Land
Of Enchantment
Come Little Children
The Time's Come To Play
Here In My Garden
Of Magic
Follow Sweet Children
I'll Show Thee The Way
Through All The Pain And
The Sorrows 
Weep Not Poor Children
For Life Is This Way
Murdering Beauty And
Passions
Hush Now Dear Children
It Must Be This Way
To Weary Of Life And
Deceptions 
Rest Now My Children
For Soon We'll Away
into The Calm And
The Quiet
Come Little Children
I'll Take Thee Away, Into A Land
Of Enchantment 
Come Little Children
The Time's Come To Play
Here In My Garden
Of Shadows



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0