Confessions

Okej jag erkänner. Jag är ett svin när det kommer någon halvsnygg (eller inte snygg alls) kille och ger mig den uppmärksamheten som expanderar mitt ego. Jag är som de säger i klyshiga playahead-texter: Jag log, jag fick, jag tog jag drog.

Så är tyvär fallet. Jag ler, jag är snäll, jag får men sen tappar jag intresset och går.

Men när den där killen som inte ger mig det jag vill ha utan lämnar mig på sträckbänken och lämnar mig i frustration och osäkerhet, tas en del av mig bort. Och när den delen tas bort faller resterande delar isär helt bortom min kontroll.
Jag har inget bra självförtroende, trots att jag går fram till en kille med tanken om att jag är en drottning. Men det likaså mitt smink är en mask.

Jag vet att detta låter så klyshigt och mobbat och ni tycker säkert att jag är mytoman nr1 men så är fallet. Det är såhär jag är. Jag erkänner. Jag är ett svin.

till alla sviniga människor där ute.

peace out!

Kommentarer
Postat av: Haw

Nej, ilona!! Så får man inte säga!! -.-

En vacker dag kommer du (för vi andra vet redan!) inse vilken fin person du är! Until then.. Fuck you and fuck him too!

2011-01-13 @ 23:06:40
URL: http://haawhaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0