vintage

Jag handlar inte lika mycket som jag gjorde förr då jag kunde spendera timmar i butiker dagligen. Jag var i stort sett stamkund på varenda secondhandbutik i hela sthlm och spendrade dagarna på multi kulti på söder eller mineur i gamla stan med mina homies och drack grönt te och rökte john silvers. Visst låter det fantastiskt? I know... Men saker förändrades när jag student.. Man kan inte unna sig saker lika ofta och man köper bara det som är nödvändigt. pengar går år kurslitteratur, man tar med sig matlåda till skolan och slutar röka och sätter på sig det som finns i garderoben.. Ibland finner man tid att springa ned till kista galleria någon timme. Tiden har blivit min värsta fiende men jag älskar fortfarande mode.. speciellt min favoritbloggare vintagevirgin. Hennes stil och look är så jvl cool...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0