"Hej"

igår förmiddag gick jag förbi en person jag dejtade för några år sedan.. Jag gick med min killkompis då och han sa hej till mig. sen gick jag förbi honom några timmar senare då jag var med en annan killkompis då sa han och inspekterade min killkompis från topp till tå. uhuhuuuu hon går med killar abooowww läään! vem är dessa? är det hennes pojkvän? ligger hon runt? Ja det gör hon. det är hennes pojke. Ja hon är en hora för hon dumpade mig.
ryktet kan spricka på bara några sekunder... Men inte för att man har sex i TV eller är med i playboy utan för att någon misstänker... Jag tänker inte dra förhastade slutsatser men det här inlägget är mestadels tillägnat för de jag håller kär som råkat ut för detta. De som smutskastats utan anledning.... Ni är fabulous och jag älskar er. bry er inte. bara lev så blir allt bättre. peace.
och när vissa grejer låter för falska bör man undvika att uttala dem. vilket beträffar ditt "hej". dra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0