Blir det verkligen bättre?

Jonas Gardell fick regelbunden spö av killar som stefan medan erik med flinet peta sig själv i näsan. Han slöt ett avtal med sig själv när han blev 16 år. Blev det inte bättre inom 5 år skulle han ta sitt liv. och visste blev det bättre. det har han och även tv3 lovat. Min fråga är NÄR. NÄR blir det bättre? när slutar man få ett otrevligt bemötande av nya klasskamrater på lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet, gymnasiet eller framförallt HÖGSKOLAN? när har man vuxit upp? Jonas gardell slöt ett avtal med sig själv när han var 16 år. Med detta kan jag utgå ifrån att man 21årsåldern borde vara någorluna "mogen". Idag var det 24-åriga studenter som gav mig ett negativt drygt bemötande.
men självklart får man inte glömma alla andra guldklippor man mer än gärna bär mig sig vart som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0