It just appeared to me.. there are no good guys left in stockholm

ondska är vad som försigår där uppe... att fly ner till Danmark i fyra dagar och stänga av min lur är nog det klokaste valet jag gjort på länge även om det var impulsivt.. de klokaste valen man fattar är oftast impulsiva tror jag för de flesta kan man ha grubblat på ett tag i sitt omedvetande.. Det är nog det mest genialiska jag skrivit på länge...

imorrn åker jag hem igen.. tillbaka till verligheten.. Jag vill inte stanna i Danmark men jag vill inte tillbaka till Stockholm heller.. Den här resan fick mig att tänka till lite... Stockholm är inte var jag vill bo. Det ska nog finnas ett ställe som är perfekt för mig.. En vild gissning är Göteborg så det kanske man ska satsa på. Dags att ta tummen ur röven.

Och till DIG som har terroriserat min käraste:
Tack så in i helvette mycket för att du sabba min sista dag i Danmark. När jag ser dig kommer jag ta tag i ditt platttångade hår och släpa dig längst torget i södertälje och kasta ned dig i vattnet för att drunka... om du lyckas komma upp ska jag ta hand om dig på land. Jag kommer kastrera dig och sedan döda dig. GE FAN I ATT SLÄNGA IVÄG SÅ MYCKET SOM ETT SMS!

tack o hej leverpastej och oskuld (betyder ursäkta på danska!) för det mobbade inlägget ville mest bara skriva av mig lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0