I'm good...

Jag måste säga att jag faktist är rätt stolt över mina framsteg vad gällande min inställning till plugget. För något år sen hade jag ALDRIG dragit till skolan för endast en lektion ELLER sitta uppe hela natten och pluggat. framförallt hade jag ALDRIG pluggat på en FREDAG då jag alltid utnämnt fredag som min vilodag (nej är inte jude).





Vill do gifta?



Min min då jag har noll koll.. är inte tillräckligt cool för att lägga upp seriösa bilder så ni får stå ut med "den jag är" istället hehe.....

Kommentarer
Postat av: Haw

You go guuurl!! Håller tummarna och hoppas att känslan sitter kvar!! :D:P Puss!

2011-04-28 @ 21:16:48
URL: http://haawhaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0