Give me some lust for life!

har filosoferat i två dagar nu istället för att ta tag i min filosofiuppsats i tid. har varken haft tid och ork att börja. är halvvägs genom den absolut halvhjärtade skituppsats jag skrivit på länge och därefter väntar min asfeta uppsats om satanismen som gett mig kalla kårar i veckor. allt detta måste bli klart idag och jag vaknade för en timme sedan... kände för att se en till kärleksfilm igår så efter att ha fått nog av att filosofera om jag var empirist eller rationalist, satte jag på notting hill kl ett på natten.
utöver detta äter min nikotinbrist upp mig innifrån så jag ska avstå lite från social kontakt de senaste dagarna för att inte förlora polare på vägen för att jag går igenom ett nervsammabrott var tionde sekund!
till alla andra som lider av pluggöverskott och ständiga ångestattacker STAY STRONG! Snart är sommaren här och då har ni andra problem att stå inför haha...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0