Flipp mode

jag brukar avstå från hat så mycket det bara går... Säger sällan att jag hatar något eller någon då jag tycker ordet är väldigt starkt. Kan inte ens säga att mat är äckligt liksom..."varför hata när du kan älska" right?
Men just nu känner jag verkligen ingenting än hat. kan göra tio orsaker att hata lista (kul va?)

1. Jag hatar att detta berg av plugg känns nu obestigligt och tynger mitt unga hjärta
2. jag hatar att jag tackat ja till saker jag egentligen inte ens har tid med
3. jag hatar att jag inte sover även fast jag är trött
4. jag hatar att vara ett "nästan"
5. hatar facebook och alla statusinlägg som är livsrelaterade eller de som skriver dramatiska klyshiga citat WHO GIVES A FUCK! STOP BEING A UNICORN!
6. jag hatar att jag inte kan köpa den där jackan från blue fox
7. jag hatar att folk är som en finne i röven
8. jag hatar att jag är 19 år och att jag bor hemma
9. jag hatar att jag är en omogen liten mes
10. jag hatar mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0