Dagboken- Jag sökte dig och fann mitt hjärta



Tog precis en för lång rast från pluggandet och unnade mig en av historiens bästa filmer.

The Notebook har fått tjejfilms stämpeln och visst kan man tolka allt de säger som klyshor. Men när man är ensam hemma och oknullad kan klyshor ibland vara bra. Jag talar inte ur eget perspektiv men ifrån många andra tjejer som blivit influerade av den här filmen. Jag råkar bara vara en hopplös romantiker som älskar filmer som trainspotting och rocknrolla men inget går upp mot att se the notebook någon gång om året. De flesta kan se på filmen men nostalgi medan andra försjunknar sin egen fantasivärld. Det är inget fel att gilla the notebook, och klyshor kan ibland vara bra. "jag sökte dig och fann mitt hjärta".. Man vet inte vad kärlek är föränn man haft det och det finns inget bättre sätt att säga detta på i filmen än att Allie och Noah förälskade sig i varann, splittrades men återfann varann. kärleken försvinner inte.
Så gå nu och kolla på the notebook och förälska dig en liten stund.

Kommentarer
Postat av: Haw

Pessimist molnet verkar har försvunnit? Det glädjer mig! :)

2011-04-28 @ 21:14:53
URL: http://haawhaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0